Noves maneres de comprar

 

L’inline representa la integració d’allò físic amb el virtual, dels àtoms amb els bits. Els consumidors volen combinar el millor de la compra tradicional y la compra on line. Per una banda, veure, tocar, probar; de l’altra, comparar preus i accedir a més informació.

Apareixen campanyes que fusionen les vendes virtuals amb les físiques mitjançant diferents promocions on podem aconseguir vals de descompte a les xarxes socials o a les botigues…  Comprar uns pantalons també es pot convertir en una nova experiència:


Hi han tendes que desenvolupen iniciatives digitals a les xarxes socials per ajudar-nos a decidir quina peça de roba hem d’aquirir


També podem  emprovar-nos virtualment la roba…

El showrooming consisteix en anar primer a la botiga física per poder veure, tocar y probar, per després comprar el producte on line al lloc més econòmic que trobem fent ús del nostre smartphone per trobar i comprar preus. En contraposició a l’ordre de les accions, apareix el concepte ropo (research online, purchase offline).

Apareixen noves apps com seesaw per a que els amics ens ajudin a decidir, aquí teniu un exemple:

Seesaw from Seesaw on Vimeo.